FAQ - Často kladené dotazy
1 - Jak se provádí platba?
Platba se uskutečňuje ve dvou splátkách:
1) 30% záloha bankovním převodem nebo bankovní kartou, jako potvrzení objednávky;
2) zbytek se platí v hotovosti na dobírku.
2 - Kde se nacházíte?
Naše showroomy se nacházejí v Curychu, Vídni a v Bělehradě. V Česku momentálně nemáme showroom, prodáváme pouze online na webové stránce www.nativonabytek.cz a doručujeme po celé zemi zdarma.
3 - Jak si můžu objednat?
Objednávku lze provést dvěma způsoby:
1) na naší webové stránce www.nativonabytek.cz výběrem požadovaného produktu, vložením do košíku a vyplněním objednávky se všemi potřebnými informacemi;
2) prostřednictvím e-mailu info@nativonabytek.cz, zasláním požadovaného produktu se zvolenými vlastnostmi a osobními údaji potřebnými k přepravě.
Pro potvrzení objednávky je také třeba zaplatit zálohu ve výši 30% z celkové částky bankovním převodem nebo bankovní kartou a zbytek se platí při doručení v hotovosti.
4 - Mohu dostat katalog?
Na naší webové stránce na následujícím odkazu www.nativonabytek.cz si můžete prohlédnout všechny produkty, které nabízíme. Pro každý model můžete zvolit požadovaný materiál a barvy.
5 - Je možné platit na splátky?
Platba se obvykle uskutečňuje ve 2 splátkách: 30% bankovním převodem, nebo bankovní kartou jako záloha, zbytek před doručením, nebo na dobírku řidiči v hotovosti.
Na požádání lze částku rozdělit na několik splátek, avšak v takovém případě je produkt dodáván až po zaplacení předposlední splátky, přičemž poslední lze zaplatit přímo při doručení.
6 - Kolik stojí doručení? Přepravní náklady?
Doručení po celém Česku je zdarma.
7 - Má pohovka funkci postele?
Funkce postele je volitelná a stojí 6 200,00 Kč. Funkce se montuje na 2 spojená sedadla standardní velikosti.
8 - Je konferenční stolek zahrnut v ceně?
Konferenční stolek je volitelný a může se objednat dodatečně.
9 - Čekací doby?
S ohledem na to, že vyrábíme výrobky na požádání, nemáme je připravené k dodání, a tak dodací lhůty jsou 8 až 12 týdnů.
10 - Montaž?
Montáž neposkytujeme, ale je velmi jednoduchá, protože moduly mají zámkový systém a žádný z našich zákazníků neměl nikdy problémy. Pokud se problém přece zjeví, neváhejte nás kontaktovat a my Vám pošleme návod k montování, nebo Vám poskytneme instrukce po telefonu.
11 - Jak si můžu vybrat materiál a barvy?
Nejprve je třeba, abyste si vybrali vhodný potahový materiál. Naši nabídku materiálů pro zvolený produkt, si můžete prohlédnout kliknutím na rozbalovací menu „Materiál“, kde se již nachází výchozí materiál buď Eko kůže, nebo Látka BOSS. Tady se Vám přikáží všechny naše materiály. Po odkliknutí požadovaného materiálu, automaticky se Vám zjeví v políčku a také se přizpůsobí i cena.
Po výběru materiálu, přišel na řadu výběr barev. Barvy si můžete prohlédnout trochu níže, odkliknutím položky „BARVY“. Zde se Vám otevřou všechny možnosti, pro všechny materiály. Bude třeba, abyste v nabídce našli materiál, pro který jste se rozhodli, a abyste si z dané nabídky vybrali barvu nebo barvy, záleží na možnosti, které nabízí požadovaný nábytek. Poté, co si vyberete barvu, kterou si přejete, prosím, napište název barvy do políčka „Barvy“, které se nachází pod opcí pro výběr materiálu. Barvy vnášíte tak, že nejprve uvedete jméno hlavní (primární) barvy, je to barva, která je na větší části Vašeho nábytku. Jako druhou uvádíte vedlejší (sekundární), která se nachází na vedlejších prvcích, například loketní opěrky, hlavové opěrky...
Přejete-li si, abychom Vám poslali vzorky materálů, můžete nám poslat jména materiálů, které Vás zajímají, barvy a adresu, na kterou si přejete, abychom Vám je poslali.
12 - Jaká je záruka?
Společnost NATIVO poskytuje záruku 24 měsíců ode dne doručení na vady na materiálech a zpracování.
Záruka se nevztahuje na vady, které se netýkají vzhledu, nebo důležité funkce výrobku.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené použitím cizích předmětů, pokud byl produkt transformován nebo jinak upraven, známky opotřebování, používání nebo stárnutí. NATIVO rozhoduje, jak se reklamace bude řešit.
Lhůta pro doručení začíná běžet znovu a společnost NATIVO má na výrobu nového produktu nejméně 14 týdnů.
Na elektronické vybavení sedacích souprav, postelí a zejména na LED světla nebo jiné žárovky neposkytuje se žádná záruka.
Zákazník je povinen zkontrolovat výrobek po přijetí a podat reklamaci do následujících 5 dnů. V případě poruchy na produktu zákazník je povinen pořídit jasné fotografie a poslat je s podrobným popisem vady e-mailo. Důkaz o chybách musí být zaslán do 10 dnů od přijetí produktu.
13 - Je možné od smlouvy odstoupit?
Existuje možnost zrušit objednávku. Po zrušení objednávky, nebudete mít již žádné závazky ke NATIVO, ale naše společnost si ponechává uhrazenou zálohu (30% z celkové částky).
14 - Je možné kombinovat materiály?
Ano, existuje možnost objednat si nábytek ve dvou různých potahových materiálech. Pokud se Váš výběr odchyluje od nami nabídnutých možností, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu nebo telefonu a my Vám zašleme naši cenovou nabídku.
15 - Vyrábíte nábytek na míru?
V naší nabídce máme tři velikosti sedadel: mini (60cm), standardní (75cm) a maxi (90cm). Velikost sedadel nemá žádný dopad na cenu.
Také existuje možnost přidat nespočet sedadel, zmenšit sedací soupravu odstraněním sedadla, loketní opěrky...
Nejlepší je kontaktovat nás, uvést rozměry a sedací soupravu, která Vás zajímá a my si ověříme možnosti, jak dosáhnout co přibližnější velikosti.
16 - Máte nějaký nábytek, který je ihned dostupný?
Ano, veškerý nábytek, který je ihned dostupný se nachází na naší stránce pod položkou „SKLAD“, nebo klikněte na tento odkaz: https://nativonabytek.cz/14-sklad