Spokojení zákazníci jsou naší prioritou!

Spokojení zákazníci jsou základem našeho úspěchu

Značka NATIVO™ prodává designový nábytek a doplňky v následujících zemích: Česko, Slovensko, Maďarsko, Švýcarsko, Rakousko, Francie, Itálie, Nizozemsko, Belgie. Kromě toho má NATIVO™ také své vlastní showroomy v Rakousku a Švýcarsku, kde si kupující mohou vyzkoušet nábytek živě a koupit ho.Ve Francii, Itálii, Nizozemsku a Belgii má značka NATIVO™ online obchody, ale v těchto zemích se plánuje i otevření poboček. Díky neustálé expanzi na mezinárodním trhu se značka NATIVO™ v posledních letech výrazně vzrostla a přilákala početných zákazníky, protože zákazníci se zaměřují na politiku společnosti NATIVO™. Důvěra ve značku NATIVO™, velká spokojenost s našimi výrobky a službami, doporučení a loajalita kupujících jsou základem úspěchu značky NATIVO™.

Získání důvěry

Důvěru zákazníků si musíme každý den znovu zasloužit. Pozitivní hodnocení zákazníků NATIVO™ jsou pro nás důležité a motivují všechny zaměstnance, aby poskytovali to nejlepší. Mimořádně důležité je také vědět, jaké jsou přání našich zákazníků, přizpůsobit služby potřebám zákazníků a neustále zvyšovat kvalitu výrobků a služeb.

Komentáře zákazníků

Pro nás ve společnosti NATIVO™ je velmi důležitá zpětná vazba od zákazníků. Díky telefonickým průzkumem můžeme zkontrolovat kvalitu našich výrobků a služeb a dát zákazníkům příležitost hodnotit nás. Telefonické průzkumy umožňují našim zákazníkům vyjádřit svůj názor a dát naší službě přesné hodnocení. NATIVO™ Česko si každý týden vybírá zákazníky, kterým může zavolat a zjistit stanovisko k produktu a službě. I když děláme vše pro to, abychom uspokojili naše zákazníky a našli řešení pro každý problém, stížnostem a reklamacím nelze zcela vyhnout. Ale pro NATIVO™ každá stížnost představuje návrh na zlepšení, který zpracujeme a vyřešíme v co nejkratším čase. Jsme hrdí na to, že značka NATIVO™, kterou zastupujeme 10 let, má více než 100 000 spokojených zákazníků. Naším cílem je zvýšit spokojenost našich zákazníků každý den.

Reklamace

NATIVO™ Česko podporuje transparentnost komunikace se zákazníky, a proto každý rok zveřejňujeme statistiku spokojených zákazníků a podaných stížností. Statistika stížností společnosti NATIVO™ ukazuje, že v roce 2021 podalo stížnost pouze 7% zákazníků, takže výrobky značky NATIVO™ byly ve srovnání s průměrem v průmyslu velmi dobré, to vše s více než 500 odběratelů za měsíc po celém světě! Následující graf zobrazuje statistiku za rok 2021 pro nábytek a doplňky značky NATIVO™ na celém světě! Zahrnuje všechny země, ve kterých je NATIVO™ přítomen přímo nebo nepřímo.

Zákaznický servis

NATIVO™ Česko vynakládá velké úsilí na uspokojení svých zákazníků. Naše zákaznická podpora je rychlá a profesionální. Zákazníci milují naše rychlé reakce. NATIVO™ Česko také zajišťuje pomoc po nákupu po telefonnu. Zajímáme se, zda jsou naši zákazníci spokojeni s přijatým nábytkem a způsobem doručení.

Vždy připraveni pro naše zákazníky!

Jsme vždy k dispozici našim zákazníkům. Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se výrobků nebo dodávek, rady, stížnosti - náš zákaznický servis je Váš důvěryhodný partner.

Pro více informací:

Otevírací hodiny

Pondělí - pátek: 10h – 17h

Tel: +41 (0) 44 508 74 85 

E-mail: info@nativonabytek.cz

Web: www.nativonabytek.cz

NATIVO využívá technologii cookies a zpracovává osobní data jako například IP adresy a cookie identifikátory pro zaznamenávání informací o Vašich zájmech a zobrazených reklamách, aby Vám mohli nabídnout relevantnější obsah nebo reklamu, dále na měření výkonnosti obsahu či další analytiku. Svůj souhlas na uvedené účely udělíte kliknutím na "Souhlasím".

Or sign in with:

Můj list přání Kontaktujte nás
Prosím nejdříve se přihlašte

Or sign in with:

Prosím nejdříve se přihlašte

Or sign in with:

Váš košík

Ve Vašem košíku již nejsou žádné položky