Spokojení zákazníci jsou naší prioritou!
Spokojení zákazníci jsou základem našeho úspěchu
Značka NATIVO™ prodává designový nábytek a doplňky v následujících zemích: Česko, Slovensko, Maďarsko, Švýcarsko, Rakousko, Francie, Itálie, Nizozemsko, Belgie. Kromě toho má NATIVO™ také své vlastní showroomy v Rakousku a Švýcarsku, kde si kupující mohou vyzkoušet nábytek živě a koupit ho.Ve Francii, Itálii, Nizozemsku a Belgii má značka NATIVO™ online obchody, ale v těchto zemích se plánuje i otevření poboček. Díky neustálé expanzi na mezinárodním trhu se značka NATIVO™ v posledních letech výrazně vzrostla a přilákala početných zákazníky, protože zákazníci se zaměřují na politiku společnosti NATIVO™. Důvěra ve značku NATIVO™, velká spokojenost s našimi výrobky a službami, doporučení a loajalita kupujících jsou základem úspěchu značky NATIVO™.
Získání důvěry
Důvěru zákazníků si musíme každý den znovu zasloužit. Pozitivní hodnocení zákazníků NATIVO™ jsou pro nás důležité a motivují všechny zaměstnance, aby poskytovali to nejlepší. Mimořádně důležité je také vědět, jaké jsou přání našich zákazníků, přizpůsobit služby potřebám zákazníků a neustále zvyšovat kvalitu výrobků a služeb.
Komentáře zákazníků
Pro nás ve společnosti NATIVO™ je velmi důležitá zpětná vazba od zákazníků. Díky telefonickým průzkumem můžeme zkontrolovat kvalitu našich výrobků a služeb a dát zákazníkům příležitost hodnotit nás. Telefonické průzkumy umožňují našim zákazníkům vyjádřit svůj názor a dát naší službě přesné hodnocení. NATIVO™ Česko si každý týden vybírá zákazníky, kterým může zavolat a zjistit stanovisko k produktu a službě. I když děláme vše pro to, abychom uspokojili naše zákazníky a našli řešení pro každý problém, stížnostem a reklamacím nelze zcela vyhnout. Ale pro NATIVO™ každá stížnost představuje návrh na zlepšení, který zpracujeme a vyřešíme v co nejkratším čase. Jsme hrdí na to, že značka NATIVO™, kterou zastupujeme 10 let, má více než 100 000 spokojených zákazníků. Naším cílem je zvýšit spokojenost našich zákazníků každý den.
Reklamace
NATIVO™ Česko podporuje transparentnost komunikace se zákazníky, a proto každý rok zveřejňujeme statistiku spokojených zákazníků a podaných stížností. Statistika stížností společnosti NATIVO™ ukazuje, že v roce 2021 podalo stížnost pouze 7% zákazníků, takže výrobky značky NATIVO™ byly ve srovnání s průměrem v průmyslu velmi dobré, to vše s více než 500 odběratelů za měsíc po celém světě! Následující graf zobrazuje statistiku za rok 2021 pro nábytek a doplňky značky NATIVO™ na celém světě! Zahrnuje všechny země, ve kterých je NATIVO™ přítomen přímo nebo nepřímo.
Zákaznický servis
NATIVO™ Česko vynakládá velké úsilí na uspokojení svých zákazníků. Naše zákaznická podpora je rychlá a profesionální. Zákazníci milují naše rychlé reakce. NATIVO™ Česko také zajišťuje pomoc po nákupu po telefonnu. Zajímáme se, zda jsou naši zákazníci spokojeni s přijatým nábytkem a způsobem doručení.
Vždy připraveni pro naše zákazníky!
Jsme vždy k dispozici našim zákazníkům. Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se výrobků nebo dodávek, rady, stížnosti - náš zákaznický servis je Váš důvěryhodný partner.
Pro více informací:
Otevírací hodiny
Pondělí - pátek: 10h – 17h
Tel: +41 (0) 44 508 74 85
E-mail: info@nativonabytek.cz
Web: www.nativonabytek.cz